Pagina's

woensdag 4 juli 2012

Metamorfose

Hee,

ik ga even iets vertellen over mijn kamer. nou, toen ik in dit huis ben komen wonen, was ik heel klein. ik sliep bij mijn ouders op de kamer, en over die kamer kom ik nog terug. daarna heb ik een kamer gedeeld met mijn broer, en een kast scheidde onze ruimtes. naar mijn idee verschoof mijn broer de kast iedere dag naar mijn kant. haha! daarna ben ik naar een kamer gegaan op de beneden verdieping -de vorige waren "boven"- daarna ben ik weer naar boven gegaan naar een kamer waar ik alles -echt alles- bewaarde wat ik had. echt alles. niet normaal meer. op die kamer heb ik het langste gezeten, en volgens mij had iedereen de hoop alweer opgegeven of ik ooit die TROEP zou weg doen. nou uhm ja doei! dat dacht ik dus. ik wou die kamer verven, en toen zat ik tijdelijk in de kamer waar ik als baby heb gelegen. toen ik daar een nacht sliep, wou ik blijven. heel heel heel graag. dus toen mocht ik uiteindelijk hier blijven. ik ben mijn kamer gaan uitzoeken, en o my wat heb ik veel weggegooid alles wat ik nog over hield waren een paar bananen dozen. niet normaal. ik wou mijn muren grijs en wit. meubels houtkleurig, of in pastel kleuren, jeetje mijn moeder noemde het zelfs minimalistisch hoe ik mijn kamer wou hebben nu. zo raar! hoe dit kon veranderen. ik heb in deze kamer ook nog een kamertje erin, hier komt een wasbak een grote spiegel, toilet, plankjes op de muren voor make-up en nagellak. en dit:



hier aan wil ik mijn kleren hangen, jup. ik ben begonnen zoeken in deze berg hout, want ja mijn vader laat het mij zelf oplossen. ik wou een beetje kromme tak zodat het er niet als een stok uitzag maar als een tak. zo wou ik het. de eerste tak was perfect, ik vroeg mijn vader of hij hem kon afzagen van een andere tak maar toen zaagde hij hem in stukjes. -jippie-



toen vond ik een andere tak en moest ik hem gaan schillen om hem mooi te krijgen net zoals ik wil.



zo is hij geworden:



ik ben bezig om mijn kamer te maken zoals ik hem mooi vind. niet alleen mijn kamer, maar ook mijzelf. ik ben vroeger zo ontiegelijk erg gepest dat ik mijn stijl op dit moment opnieuw aan het ontwikkelen ben. ik weet heel goed wat ik leuk vind op dit moment, ik kan zeggen die wel en die niet maar het dragen, daar ben ik nog niet aan toe gekomen. mijn kamer word steeds meer zoals ik het wil, op het moment dat hij af is willen jullie dan een roomtour? als hij perfect netjes opgeruimd en mooi is, zoals hij normaal nooit zou zijn. dan maak ik een roomtour.

X Ronja

ik ben trouwens benieuwd wie alles gelezen heeft -hehe-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...