Pagina's

dinsdag 3 juli 2012

Review: essence peel of basecoat

Hee,


vandaag review ik voor jullie de essence peel of basecoat uit de nieuwe limited edtion "ready for boarding"
die vanaf eind juli in de kruidvaten en andere drogisten zal liggen voor 1,79 dit is hem:



ik gebruik hem in combinatie met deze nieuwe hema nagellak te koop voor 2,25 en deze essence quick dry topcoat die te koop voor 1,79 is:



dit is mijn nagel zonder iets erop:



dit is mijn nagel met de peel of basecoat:



na ongeveer 10 minuten ziet het er uit als een soort doorzichtige gel nagel. nu kun je met een kleurtje er over heen gaan:



hier heb ik 2 laagjes van de hema nagellak op met de quick dry topcoat eroverheen. de hema nagellak blijft gewoon goed zitten en het ligt eraan of je nagel dik of dun is, ongeveer 4 dagen netjes zonder chips op je nagels zitten:



je kunt het er makkelijk aftrekken. misschien iets te makkelijk? als je niet veel doet zal het er ook daadwerkelijk 4 dagen op blijven zitten maar als je ergens achter blijft hangen is de kans groot dat hij zich zelf er als het ware af-peeld -haha-



leuk bedacht van essence, maar ik ben bang dat het er te snel afgaat. behalve als je iedere dag een andere kleur op wil doen kun je het er makkelijk afpeelen en iets anders op lakken. deze limited edition is gemaakt om mee te nemen op reis, dus dan zou het praktisch zijn om geen nagellak remover mee te hoeven nemen maar je hebt ook nog kleine doosjes met watteschijfjes in nagellak remover gedrenkt dus dat is dezelfde moeite als deze basecoat gewoon mee te nemen. al met al is het gewoon prima hoor!


X Ronja


2 opmerkingen:

  1. mmmmmmmmmmm ben wel nieuwschierig nu.. Ik hem denk ik ook maar eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. proberen kan altijd! hij is maar 1,79 dus, als het niks voor je is heb je er toch niet ontzettend veel voor hoeven betalen!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...