Pagina's

maandag 23 juli 2012

Shoplog berlijn



Hee,
Sorry dat we een tijdje niks hebben gepost maar we waren -zoals jullie misschien al wisten- een paar daagjes in Berlijn, en daar hebben we erg veel gekocht! Dus hier even een shoplog!


 Als eerste wat ronja heeft gekocht:

ik kocht 3 kwasten. een soort van kabuki kwast voor 3 euro bij de rossman drogist. deze is echt ontzettend zacht maar toch stevig! wouw! als tweede kocht ik ook nog de angled liner van catrice voor als ik me niet vergis 2,45. als laatste ook nog een kwast van fabiani. deze koste 13 euro maar ik hoefde aan de kassa nog maar 5 euro te betalen! kaching! deze is ook heel zacht. hier kun je mooi mee shapen en blush mee aanbrengen.



ook kocht ik 3 kiko lakjes. een bordeaux-paarse lak, een lilac lakje en ook nog een grijzige mint lak. ze waren afgeprijsd van 4,90 naar 1,50! jaaj! trouwens, om het over nagellak te hebben, alles van essence is nu heel erg afgeprijsd want er komt een compleet nieuw nagellak assortiment!



ik kocht ook nog een kruisjes ketting voor 6,95 bij de new yorker.



ook kocht ik nog en earcuff (eigenlijk 2) maar marije heeft de andere helft! ik heb nog geen gaatjes *hehe* maar die komen nog wel! bij de h&m voor 3,95 per 2.



ik kocht ook nog een baked kiko oogschaduw van 5,90 naar 3,90 afgeprijsd! en een kiko fluo pigment voor 5,90. als laatste nog een essence gel eyeliner, marije zei dat hij heel goed was.







als laatste heb ik ook nog een kaart met daar op: you are leaving the american sector, en een stukje berlijnse muur.



Dit heeft Marije gekocht:


Ik heb 3 paar kaarten gekocht; De eerste kaart was 50 cent en de andere twee 1,20 per stuk. 









Ik heb voor mijn doen aardig wat make-up gekocht! 
Als eerste de ombre blush van essence op aanrader van Ronja, deze blush kost 2,75.- Voor een review ervan klik hier. Ik kocht ook nog een powder brush kwast van de 'nieuwe' essence kwasten lijn. (echt die kwasten zijn top!) deze kwast koste slechts 3 euro.
Verder heb ik nog een lichtblauw kiko lakje voor maar 1,50,- gekocht en een kiko baked oogschaduw voor maar 3,90,- Verder nog een zilvere oogschaduw van essence afgeprijsd naar 95 cent en een zwart Yves rocher oogpotlood afgeprijsd naar 2 euro.






Bij de Rossmann vond ik voor 95 cent een aubergien kleurige haarverg, bedoeld voor highlights enzo.
Ik heb ermee mijn haar ge dipdy't en ik vind het er erg leuk uitzien!
Verder denken jullie nu vast? Een playmobiel poppetje wthenk. Deze kreeg ik bij een kinder snack box bij een restaurant. Ik had zin in frietjes en dit was de enige mogelijkheid :')



aan sieraden heb ik een earcuff bij de H&M gekocht, die zijn voor 2 stuks 3,95,- Ik kocht ook nog een kruisje ketting bij de new yorker voor 6,95 en een (hier ben ik echt verliefd op!) twiggy ketting, deze kocht ik bij chaos in form voor 14 euro.





Ik kocht ook nog een huge sjaal met autootjes print in pastel kleuren bij de new yorker voor 3 euro.





Als allerlaatste kocht ik dit topje met batik print van ginatricot die was afgeprijsd van 20 naar 10 euro.





X Ronja en Marije

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...