Pagina's

maandag 2 juli 2012

Tag: 7 deadly sins of beauty








Hebzucht
wat is je goedkoopste beauty product en wat is je duurste?

Ronja: Mijn aller goedkoopste beauty product is denk ik een lipstick van catrice, een rode die ik een keer uit de kortingsbak van de kruidvat heb gehaald voor een luttele euro. Haha! Mijn duurste is als je verzorgingsproducten kunt meetellen mijn HannaH touch of silk creme, dat is valsspelen want ik heb hem gewonnen. ( deze was 70,00)  Dus ik kies toch voor mijn Dr. Hauskcha mascara. Die koste 17,95

Marije: Mijn goedkoopste beauty product is denk ik een paarse lipgloss van essence die ik in een kortingsbak vond, die was volgensmij 1 euro maar het kan ook 1,50 zijn geweest. Mijn duurste is denk ik mijn loreal paris lipstick, die was 10 euro (normaal 15 maar omdat de kruidvat bij mij in de stad was verbouwd 10)'.


Woede
met wel beauty product heb je een haat/liefde relatie?

Ronja: Met blush. ik heb best wel een beetje jukbeenderen, dus ik hoef geen blush op te doen om alsof te doen, het is zegmaar niet zo dat het vorm moet geven aan mijn gezicht. en als ik het opdoe vind ik het niet zo mooi. bij andere vind ik het vaak zo'n ontzettend mooie glow en warmte aan het gezicht geven! ook lipgloss blegh, het plakt! maar op reclame posters ziet het er zo perfect uit, maar in het echt vind ik het helemaal niet mooi. 

Marije: lipgloss, hier heeft denk ik iedereen wel een haat/liefde verhouding mee. Want oo al die mooie kleurtjes en die spot prijzen, maar dan die plakkerige lippen die je ervan krijgt: haat.

Gulzigheid
wat zijn je lekkerste beauty producten?


Ronja: ik denk mijn lush zeepje in honey i wash the kids! echt o my, zo goddelijk! en uhm, mijn parfum van alverde, hij ruikt naar citroen beetje fris maar ook zoet! marije is ook dol op die parfum hihi :)

Marije: Ik denk dan toch mijn moschino parfum en mijn bodylotion van  JBS

Luiheid
welk beauty product verwaarloos je uit luiheid?

Ronja: ik verwaarloos denk ik maskertjes, ik heb er een boel en toch gebruik ik ze bijna nooit!

Marije: Foundation al dat gedoe met speciale kwasten enzo, en ook voor het kopen van een foundation heb ik een hele dag nodig. Dus die verwaarloos ik dan maar.

Trots
welke beauty producten geven je het meeste zelfvertrouwen?

Ronja: tja, ik ga ook gewoon zonder make-up de deur uit. het is niet zo dat ik make-up op moet hebben om de deur uit te gaan.. ik vind het gewoon leuk om te doen! hmm, ik weet het niet.

Marije: Geen een, ik vind make-up leuk maar zelfvertrouwen geeft het me niet. Als ik dan toch moet kiezen een lekker luchtje denk ik.

Lust
wat vind je het meest aantrekkelijke aan het andere geslacht?

Ronja: wenkbrauwen, (haha) ogen en de lach <3

Marije: ook de glimlach, ik hou er van om mensen te zien lachen. Een glimlach laat je stralen en laat je gezicht opklaren!

Jaloezie
welke items zou je het liefste ontvangen?

Ronja: ik denk de mooiste matte lipstick ooit. ik weet niet van welk merk, gewoon de perfecte lipstick. vuur rood, mat. moet ik echt nog een tweede uitkiezen? nou dan een super mooie poeder, weet je wel eentje die je eigenlijk niet wil gebruiken!

Marije: Een mooie mac oogschaduw, of een lekker luchtje. Een chanel lipstick is ook welkom. Mijn voorkeur gaat naar een zwarte of rode (:




X Ronja en Marije

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...