Pagina's

dinsdag 21 augustus 2012

Catch of the day: Zwaluw rokje

Hee,
Daar ben ik dan weer met de catch of the day! Misschien kan ik het beter catch of the week noemen aangezien ik het maar 1 keer in de week doe, haha. Wat vinden jullie?

Zwaluw rokje







Ik ben echt een jurkjes en rokjes meisje, en ik kan me absoluut niet voorstellen waarom meisjes/vrouwen in godsnaam broeken dragen... Ja het is wel lekker makkelijk want je kan er alles bij dragen maar hallo, rokjes zijn toch veel vrolijker liefelijker en vrouwelijker. Nou weet ik dat niet iedereen hier hetzelfde over denkt maar misschien brengt dit rokje alle broek dragers van gedachten! Het is een best wel simpel rokje eigenlijk bij mij op school stikt het van de mensen die dit soort rokjes dragen maar dan staan er geen roze zwaluwtjes op!! En wie vind zwaluwtjes niet leuk? Persoonlijke denk ik wel dat witte zwaluwtjes beter bij dit rokje zouden passen maar goed: HET ZIJN ZWALUWTJES! Nou lezen jullie dit allemaal en denken jullie komop met de prijs!

Prijs: 9,95 bij de H&M ook online verkrijgbaar.

Styling tips:

♥ Draag dit rokje over een witte/lichtroze of zwarte tank top. Please niet met iets groen's zoals het model op de foto heeft.
♥ Persoonlijk vind ik het erg mooi om bij dit rokje een zwarte panty te dragen!
♥ Geen huidkleurige panty onder dit rokje of onder welk rokje dan ook! Doe het jezelf niet aan!!
♥Geen kleur bij dit rokje.. Geloof me ik hou van kleur maar bij dit rokje; neee. Tenzij het licht roze/wit/grijs of zwart is.
♥Geen sneakers bij dit rokje !
♥ Draag er een blazer bij met leuke knopen

X Marije

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...