Pagina's

zondag 26 augustus 2012

DIY: nagellak remover potje!

Hee!

Een tijdje terug zag ik op kittehscupcakes.com een post over de bourjouis nagellak remover spons potje. Ook heb ik hem zien staan bij sephora. Ik was al een tijdje van plan om daar een diy voor te maken, want dat is niet moeilijk! Toen ik op beautygloss.nl een diy ervan zag bedacht ik me dat ik hem ook nog moest doen! dus bij deze!
Wat heb je nodig:
- nagellak remover
- schaar
- schuursponsje
- potje



Als eerste ga je de schuur laag van het sponsje eraf trekken.



Daarna knip je een of twee stukjes in de vorm van je potje. Als je een diep potje hebt, neem je er 2 en anders gewoon een.



Eerst doe je de eerste in het potje en daarna knip je in de tweede een gaatje.
Daarna stop je die ook weer in het potje.





Nu giet je er voorzichtig nagellak remover in.



Nu de sponsjes helemaal doordrenkt zijn gaan we het even testen!



2 keer draaien...



...tadaa!



Het werkt geweldig makkelijk! en je kunt hem goed overal mee naar toe nemen!



X Ronja

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...