Pagina's

vrijdag 3 augustus 2012

DIY Neon dottingtool

Hee,

in het kader van de inspiratie post die marije gisteren maakte, heb ik nu ook iets met neon. ik was mijn nagels aan het doen die er overigens zo uit zien:



toen heb ik ook mijn dottingtool gebruikt die eigenlijk wel heel er saai is! ik pakte wat witte acryl verf, een kwast een paar rolletjes washi tape uit mijn collectie en natuurlijk de dottingtool. hoe logisch het ook is, ik heb dus gekozen voor neon tape. haha! alles op deze foto ziet er misvormd uit.



ik ben eerst de dottingtool wit gaan verven met de acryl verf.



toen pakte ik mijn washi tape erbij en heb er dunne reepjes/sliertjes van geknipt die ik daarna op mijn dottingtool heb geplakt.



ik vind het wel een grappig effect haha! hebben jullie wel eens iets versierd? in de neon trend of iets heel anders maar dan met washi tape?

X Ronja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...