Pagina's

donderdag 16 augustus 2012

Lomography Diana F+ neptune green

Hee,

ik heb een nieuwe camera! een analoge lomography camera! de Diana F+ in neptune green.









ik kreeg er een opzetstukje bij voor tussen de flitser, 3 frames in totaal waarvan er een in de camera zit, een boek met foto's de handleiding en een setje met 3 rolletjes. de camera kost 89,00 euro op www.lomography.com of in de winkel in amsterdam. dit setje rolletjes kost 9,99
ik ben ontzettend blij met deze camera! en iedere keer als ik een rolletje heb ontwikkeld zal ik de resultaten in een foto post laten zien!

X Ronja

6 opmerkingen:

  1. leuk zeg! benieuwd of ie mooie foto's maakt! hoeveel foto's kunnen er op een rolletje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 16 normaal gezien, maar met een splitter kun je er 4x zoveel maken! je kunt eens op google zoeken op lomography foto's serieus, de mogelijkheden zijn oneindig!

      Verwijderen
  2. Ik heb ook iets van lomography, en het haald me het bloed onder mn nagels vandaan. Niks lukt met dat ding! Voor mij was het echt een miskoop. Maar ik heb en andere als jij, dus misschien werkt deze wel goed. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. deze is heel goed, mijn neef heeft de fotografie opleiding gedaan en had mij ook deze aangeraden. je moet er een beetje mee kunnen werken, met een analoge camera! het is niet voor iedereen weggelegd haha! jammer dat het niet lukte :( xx

      Verwijderen
  3. Wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar je foto's :D xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...