Pagina's

zaterdag 29 september 2012

Favo; eyeliner!

Hee!

ik ga jullie mijn favo eyeliner laten zien! ik laat ook een paar andere zien ter vergelijking.



ik heb een tijdje een gelliner van essence gebruikt op aanraden van marije. ik gebruikte hem in combinatie met een kwastje van catrice. ik vond hem heel fijn!





ook heb ik een tijd deze pen gebruikt van essence, helaas gaat na verloop van tijd het puntje een beetje pluizen, en is de streep niet meer pik zwart.





ook deze was fijn, een dun kwastje (van p2) maar hij is een beetje waterig





toen ik deze sephora eyeliner ben gaan gebruiken weet ik niet waarom ik ooit zo moeilijk heb gedaan, enorm lang bezig met een lijntje, en het er vaak ook nog eens minstens 3 keer eraf halen.. ook nog eens 2 keer over het lijntje gaan omdat hij niet hele zwart was. ik dacht dat dat hoorde, maar jeetje! hij heeft een soort van hard puntje met een sponsje erin. deze eyeliner is heel fijn! pik zwart, twee lijntjes zitten er binnen 2 minuten op! longlasting is hij ook, hij blijft gedurende dag goed zitten maar bij het make-up er af halen krijg je hem er wel gewoon goed af. top!





van links naar rechts: sephora, essence, essence gelliner, p2.



X Ronja





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...