Pagina's

vrijdag 21 september 2012

Personal update # druk druk druk

Heee,
Zoals jullie al merken word er niet meer dagelijks gepost op pinkunicornpie.blogspot.com;
Dit komt omdat Ronja en ik het ontzettend druk hebben, met school en alles.
Ik heb zo 3 keer in de week een proefwerk en 2 keer een so. Ik leer hele dagen door en alleen op donderdag heb ik 2 uurtjes ontspanning want ik en Ronja zitten samen op toneel. (Nouja het is geen ontspanning het is hard werken maar ik vind het heel leuk om te doen :D ).
Dan heb je nog het feit dat ik amper op de computer zit door mijn broertje mister computer verslaafd.
Soms zit ik er uren achter om dingen voor school te maken of voor een so te leren op wrts, en heel hééél soms heb ik eventjes tijd om een post te maken. Maar dat is dan meestal ook maar een half uur en dat is krap tijd voor een leuke post! Deze post is denk ik ook niet zo leuk maar hierdoor snappen jullie wel waarom er door ons beide minder gepost word. Binnenkort komt er nog een unboxing van de glossy box van september. En ik zou nog een nieuwe this or that maken. Voor de rest kan ik jullie niet veel posten beloven ik zou zo af en toe er tussen door een catch of the day of een inspiratie post maken, maar voor de rest moet ik echt iets hebben om over te posten.
Maar, wees niet bang! De posten worden ingehaald! Zodat er aan het eind van de maand gewoon 30 posten online staan.

Als jullie nog verzoeken hebben naar een post/ iets waar je graag een review van wil hebben of wat dan ook, zet het hier onder in een reactie of mail het naar:

pinkunicornpie@gmail.com

X Marije

282171_386670258069684_864276114_n_large

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...