Pagina's

woensdag 5 september 2012

Post van lotte! www.lovingmylife.webnode.nl

Hee,

vandaag kreeg ik een pakketje van lotte! heel onverwachts, al was het natuurlijk wel raar dat ze mijn adres even wou en een pakketje aan het maken was voor een vriendin.. die ken je toch niet! word er dan gezegd :)
aller eerst wil ik even zeggen dat ik dit heel, heel lief vind van lotte. ik zit in een enorme dip (weer) en lotte is heel lief nu voor me :)

zo zag het pakketje eruit:



open maken!



dit zat er allemaal in!



als eerste een zakje met een briefje voor een DIY armbandje!



die ga ik meteen voor de camera maken!







zoals meestal bij post, zit er ook een brief bij. een hele hele lieve om precies te zijn. dankjewel lieve lotte <3



ook zat er nog een spiegeltje bij, een vijltje, hartjes, oorbellen, een bladzijde uit een tijdschrift waarmee de brief weer te maken heeft en ook had lotte al een armbandje voor mij gemaakt.
het klinkt heel stom, maar ik kan niet zo goed beschrijven hoeveel dit voor mij betekend. er stonden echt heel erg lieve dingen in de brief!
dankjewel lotte!

X Ronja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...