Pagina's

maandag 17 september 2012

School

Hee,

School. Hoe zit dat bij jullie? Ik zit er helemaal doorheen.. Ik zit nu in 3 havo/vwo al denk ik zelf dat ik lager moet. De school vind van niet. in december worden de niveau's bepaald en op onze school blijf je moeilijk zitten, en al helemaal voor dat je niveau is bepaald . Misschien ging vorig al zo slecht dat ik eigenlijk zou blijven zitten..
We moeten ook gaan kiezen welke richting we willen gaan doen, economie of scheikunde. Ik wil dan sowieso economie gaan doen. Wij hebben maatschapij, economie, geschiedenis en aardrijkskunde bijelkaar (mega) en dat is het enige vak waarvoor ik nog nooit een onvoldoende voor heb gehad! Behalve de kunstvakken, daar haal ik altijd wel een goed punt voor. Ik vind dingen regelen leuk, organiseren maar ook om dingen te bedenken. Bovenaan staat toch wel fotografie en film.
Huiswerk maken en leren gaat slecht, huiswerk daar doe ik heel erg mijn bet op, maar leren lukt niet. Ik kan me niet concentreren, gewoon niet. Dus dat is heel vervelend.. Hebben jullie tips om dingen te leren? En hoe pakken jullie dit aan? De docenten zijn vaak pissog op me omdat ze mijn houding vervelend vinden. Ik snap denk ik wel wat ze bedoelen, maar dat is niet mijn houding. Ik probeer sinds een paar weken om om 10 uur in bed te liggen, maar dan zit ik wel nog tot 11 a 13 uur op mijn ipod omdat ik niet kan slapen, maar dan lig ik tenminste wel al in bed. Eerst ging ik meestal pas om 1 uur s nachts slapen.. S ochtends moest ik eigenlijk om half zeven opstaan (dat werd meestal kwart voor of zelfs zeven uur) nu moet ik om zes uur opstaan (maar dat word dan meestal kwart over zes) ik reis iets meer dan een uur naar school, en soms wel bijna twee uur naar huis want soms moet ik fietsen. Ik ben dus gewoon heel moe en probeer in de klas op te letten, maar ik ben wel moe dus docenten zien me aan dat ik lui ben en niets wil doen. Ik probeer op te letten, maar ik zet niet 100% in omdat dat niet lukt. Ik hoop dat jullie tips heben over dingen leren!

X Ronja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...