Pagina's

zaterdag 29 september 2012

the making of; anchor tote bag!

Hee!

*waarom schreef ik de titel in het engels?..* vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik de anchor tote bag heb gemaakt!
wat heb je nodig?
- stof
- naaimachine
- touw
- stof stift
- liniaal en potlood
- rits



begin met een stuk stof,



dan geef je aan met potlood en liniaal hoe groot de tas moet worden, en in dat vak heb ik een anker getekend. (uit de losse hand) je kunt er ook een voorbeeld bij houden, of het eerst met grijs potlood tekenen.



zet dan met grijs potlood streepjes waar het touw onderlangs gaat.



naai daar op die punten een knoopsgat,



en haal het touw erdoor heen.



alle stukken waar het touw de stof in gaat, waar ik dus een knoopsgat heb genaaid naai je het touw ook vast aan de tas. naai de tas nu in elkaar, (sorry! geen tutorial, als er veel vraag naar is doe ik die nog!) de tas heeft een dubbele voering, zodat je geen last hebt van het touw dat ook onder de stof zit.



naai er nu een rits in,



ik heb ervoor gekozen om aan de voorkant het touw door te laten lopen als een hengsel!



aan de achterkant is het wel gewoon een normaal hengsel.



materiaal label:
- schaar
- stof
- stofverf
- naaimachine
- stempel

van de stof naai je een labeltje, en ik besloot om er een camera'tje op te stempelen aangezien een camera wel bij me past!





en dit is hem dan:



wat vinden jullie ervan? en is er iemand geintereseerd in een tas? ik kan ze ook op verzoekjes maken! ik weet de prijs nog niet, maar er komt een aparte pagina op de blog op een tas te kopen!

X Ronja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...