Pagina's

zaterdag 1 september 2012

The september issue

Heee,

Ik wou deze post eigenlijk al weken geleden maken maar ach ik en mijn geheugen, haha.
Dus hier is ie alsnog! De post over het spetember issue! Niet zozeer van vogue, elle, glamour of weet ik wat maar over de tijdschriften in het algemeen.

Wat houd het september issue in?
Tot 3 maanden geleden had ik echt geen idee wat er zo 'speciaal' was aan de september issue maar toen kwam daar de ad (volgensmij?) met daarin een stukje over the september issue!

Het September issue is het belangerijkste issue van een modeblad van het jaar! Vogue begon er mee en als snel probeerde elle en glamour en nog een tal aan mode tijdschriften er een geweldig nummer met elk jaar weer meer bladzijdes van te maken! Het is natuurlijk een heel leuk idee dat September issue maar de moden bladen maken het voor zich zelf wel erg moeilijk want ze moeten elk jaar met september weer wat spectaculairs neerzetten. Zelf had ik vorig jaar van aleen de elle het septembet issue gekocht, nu van de Glamour en de Nederlandse Vogue. Vooral was ik erg benieuwd naar de NL Vogue: Dit is hun eerste September issue! Ik moet zeggen dat ie erg mooi is geworden!



De Glamour ging voor Lana del Rey op de cover en een uitgebreid interview met haar; i like!



Wat vinden jullie het leukste September issue van dit jaar? Laat het in een reactie achter!

X Marije


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...