Pagina's

zaterdag 15 september 2012

The tale of a fairy

Hee,
Als alle eerste sorry dat ik zolang niet meer heb gepost!
Maar ik heb helaas ook minder om over te posten omdat ik geen camera heb (volgende maand wel voor mijn verjaardag, jeej).
Maar goed ik was dus wat aan het googelen naar recente nieuwtjes over Karl Lagerfeld en dit had ik veel eerder moeten doen! Op grazia.nl las ik dat Karl Lagerfeld (dit is overgens totaal niet recent het komt uit mei hehe shame on me!) een MINI film heeft gemaakt. Hij werd gepresenteert op de fashion show van de chanel cruise collectie maar nu staat ie naatuurlijk al lang op youtube. Het filmpje duurt 30 minuten en ik heb 'm al gezien! De verhaal lijn is niet mega geweldig maar ik vind dat er erg mooi word geacteerd en ik hou van de bepaalde sfeer die er in de film hangt!

Bij deze laat ik jullie de preview zien voor de hele versie moet je op youtube 'the tale of a fairy' intypen.

X Marije


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...