Pagina's

dinsdag 11 september 2012

Winactie! studded iphone hoesjes!

Hee!

Weten jullie nog de iphone hoesjes van www.studfabriek.nl?
Deze ga ik weggeven!



Wat moet je doen?
- Deze blog volgen met gfc of bloglovin
- Mij op twitter volgen: @rovertjeronnie
- wat je leuk lijkt om te winnen bij de volgende winactie!
- achterlaten bij de reacties welke van de twee hoesjes je het liefste wil winnen

Wat mag je doen voor extra kans?
- Deze blog volgen met gfc en bloglovin +1
- De twitter van Marije volgen; @marijeiksdee +1
- Het volgende tweeten : 'ik doe mee aan de winactie van @rovertjeronnie op pinkunicornpie.blogspot.com en ik maak kans op een studded iphone hoesje!' - of iets in die trant - (laat de link van de tweet bij de comments achter!) +1
- Iets over deze winactie op je blog schrijven +2
- deze winactie in je sidebar zetten +1


Vergeten jullie niet dat er ook nog een kortingscode loopt om te gebruiken op www.studfabriek.nl? Gebruik voor 10% korting de code pinkuni10

X Ronja

jullie kunnen meedoen tot en met volgende week dinsdag!

ps. heb je geen iphone? wees niet getreurd, door achter te laten wat je leuk lijkt om te winnen is er een grote kans dat ik wat kies en dat als prijs ga gebruiken! dus ook als je niet meedoet, vind ik het leuk als je even achterlaat!

5 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik geen iphone heb !! misschien iets van sieraden de volgende keer ? xxxloveyou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oke. iets van sieraden dus? ik ga eens kijken :) weet je ook wat voor sieraden haha?

      xxx

      Verwijderen
  2. Wat een leuke winactie, ik heb het bericht op twitter gezet
    check maar : @OMGitsWOOSHY .

    Die studs lijken me heel gaaf erop (:

    Liefs,
    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat het zal populariteit in klanten te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...