Pagina's

zondag 28 oktober 2012

Instagram #7

Hee!

vandaag laat ik weer mijn foto's zien die ik de afgelopen week op instagram heb geplaatst. volg je me nog niet op instagram? dan kun je me volgen op @rovertjeronnie

ik heb de 75 volgers behaald op instagram! inmiddels zijn het er zelfs 77 :) dankjewel iedereen!



in de trein met annemijn. we gingen dramatische uit-het-raam-kijk foto's maken





kleren zooi.



mooi plaatje!



we hebben balken tussen het huis en een schutting op onze oprit, en mijn kat zit daar vaak! lief <3



pakketje van ILFN!



jaaa de stijlbijbel!



mijn kat ida op de bank. met een pedo face



op het station in maastricht zag ik dit donald duck bord staan, ik rende er op af en annemijn en fleur verklaarde me waarschijnlijk voor gek maar ik moest met hem knuffelen en op de foto <3







wachten op toneel school!





fleur en ik hebben ons omgedoopt tot vis en duck. fleur doet fishface en ik duckface (en donald duck liefhebber)





fleur's broertje, maakte de frikantanic. mooi he?



fleur ging op me liggen.



sad panda face.



vrolijk! en nooit, nooit meer ga ik met mijn mond open lachen ik haat mijn tanden haha



pokerface.



weer een duck en fishface?



ik deed iets heel, heel raars met mijn trui haha!



van bovenaf!





spiegelfoto's maar dan analoog!



lionking naspelen!



haha, zie die gekruisde pootjes!



dit vond ik echt zo'n foto *swag yolo ewa mattie bro.*



raar haar.



moe!



's ochtends vroeg op het station naar oppas adresje van fleur!



in de trein!



met de oppas kindjes kleuren haha!



de bloempot kat.



ik ging tekenen door met stiften op mijn vingers te kleuren en daar figuurtjes mee te maken!



we hadden bedacht; op het strand maken wij de vlag van nederland. water voor het blauw, zand voor het wit en krabben voor het rood. fleur en ik begonnen dit uit het niets ineens te zingen, en een van de oppas kindjes zei 'die hebben jullie gewoon op school geleerd! die hebben jullie helemaal niet zelf bedacht!' haha



we hebben elkaar blind opgemaakt. *video volgt!*



laat thuis, sad panda face.



ik word wakker en alles in de tuin is gehuld in een laagje ijs!





beslagen ramen!



oei.. daar moet ik weer eens wat vanaf scheuren!



X Ronja

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...