Pagina's

zaterdag 6 oktober 2012

Instagram foto's #4

Hee!

vandaag laat ik weer mijn instagram foto's zien van de afgelopen week. grappig, het kunnen er 60 zijn waarbij er zelfs foto's zijn weggelaten en zo kunnen het er dus ook maar 30 zijn! mij kun je volgen op: @rovertjeronnie

ootd! naar de schouwburg!
truitje; new look vest; h&m divided ketting; new yorker broek; h&m divided schoenen; lita's



fotd. wat is dat? face of the day of food of the day haha



met maria skypen.





in het olc



ik kreeg een starbucks beker van sara, ze was een weekend naar disney land parijs en ze wist dat ik starbucks bekers spaar :D



en dan komt annemijn.



ootd
truitje; h&m kinderafdeling vest; h&m divided, broek; pieces schoenen; all stars



met annemijn in de trein



 





ootd
truitje; new look vest; h&m divided, tas; zelfgemaakt broek; h&m divided, schoenen; lita's



raar doen op school!



foto's maken in het olc!







ze waren de hele tijd aan het kijken naar ons. dus toen deden we alsof we een foto van onszelf gingen maken maar eigenlijk toch niet. haha



gek kind :')





ootd
truitje; new look vest; h&m divided broek; h&m divided schoenen; lita's



wachten op de trein!



op school raar doen en dan chappie spiegel foto's gaan maken.







ootd
glimhoofd; ronja truitje; new look ketting; new yorker jurkje; h&m divided maillot; h&m schoenen; lita's



jagende ayla!





aahw, een kuikentje!





X Ronja

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...