Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

Instagram foto's #5

Hee!

vandaag laat ik weer mijn instagram foto's zien! als je me nog niet volgt op instagram dan moet je dat zeker doen voor de exclusieve pauze foto's haha! @rovertjeronnie



mijn kat lag natuurlijk op het koningklijkste plekje, mijn bed.



soon..



jaa :D nagellak gewonnen!



limburgse vla maken voor mijn broers verjaardag!



sanne vond ons lui, maar ze maakte ons wel zwart vanuit haar bed.







deze films wil ik nog eens zien :)



fleur is een gezichten pletter.

 

fleur heeft een foto-maak-kik in de pauze!



mooiboy 043 in de trein :')





en een kontenboy.



foto's maken van hoofden





een ootd van mees proberen te maken, maar hij kon niet stilstaan haha



kleren uitkiezen!



stapelen in het olc.



we hadden de zelfontspannner aangezet, maar het duurde zolang tot de foto werd gemaakt! dus toen keken we toevallig allebei even of de foto als was gemaakt





olc, altijd leuk he!







oude kleren, nog nooit aangehad!



annemijn trekt mijn clipjes uit mijn haar, tja dan krijg je dit!





woehoe! :D



starbucks!



ik hou van mijn filmrolletjes! alles is leuk aan ze haha!



oja, nog een foto van maria's kin hoofd



geocachen met eline!

X Ronja




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...