Pagina's

maandag 1 oktober 2012

New in: schoenen

Heee,

Vandaag heb ik een soort van mini post voor jullie, ik ben ontzettend veel bezig met school (en met resultaat ik had een 10 voor mijn engels pw :) ) Waardoor ik minder en/of korten moet posten.
Ik ben zondag even bij mij de stad in gegaan en heb bij van haren super leuke laarsjes/hakken gekocht die ik al een tijdje op het oog heb. Een half jaartje geleden kon je deze schoenen voor zo'n 130 euro bij bullboxer kopen alleen dan zonder gespje en met een cognac kleur. Maar waarom zoveel geld betalen als je ze voor 30 euro bij de van haren kan halen? Ook fijn om te weten deze schoenen verkopen ze zelfs in maar 44!

 

Sorry voor deze internet foto ik vind persoonlijk echt gemaakte foto's mooier maar ik heb nogal haast moet zo beginnen met leren voor mijn natuurkunde proefwerk dus tja het is dit of niks..

Ik vind ze erg leuk en ik kan er goed op lopen.(oké het is ook geen huge hak maar voor iemand die nog nooit op hakken heeft gelopen toch wel een 'hak' zeg maar, haha).
Deze zijn ook in het zwart verkrijgbaar.

X Marije

Q: Wat vind jij van mijn nieuwe schoenen? Wil je hier een ootd mee zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...