Pagina's

zondag 4 november 2012

10.000

Hee!

WOW! we zijn over de 10.000 views heen! mijlpaal is bereikt! ik wil jullie heel erg bedanken voor het bekijken van onze blog. ik word altijd heel erg blij als ik zie dat er weer een nieuwe reactie is, en als de views weer een opvallend rond getal hebben! op het moment heeft pinkunicornpie 17 bloglovin volgers, en 21 GFC volgers! dankjewel <3
niet iedereen weet hier dat ik ook een youtube heb waar ik ( nog ) niet echt iets mee doe, maar toch ineens 34 abonees en bijna 1400 views heb! als ik op youtube kom en ik zie dat ik daar ook weer een reactie heb, ben ik echt heel blij! dankjewel iedereen! op youtube heet ik overigens rovertjeronnie. ik hou van jullie <3

edit: een uur later heb ik gewoon al weer 36 abonees het blijfst stijgen!

X Ronja

________________________________________________

Hehe nou ben ik stout en heb ik de post aangepast :3
Maar ook hartstikke bedankt namens mij <3
Ik had nooit verwacht dat ons blog in een nog best korte tijd al zo veel viewers zou krijgen!
Dus op naar de 12.500 nu dan maar, haha! Bedankt voor alle lieve reacties die jullie altijd achterlaten! Dit motiveert mij altijd heel erg om de volgende post die ik schrijf nog leuker te maken.
Dan heb ik nog een vraagje:
Wat willen jullie heel graag een keertje op dit blog zien?
En wat moet ik wekelijks gaan doen: This or that - Catch of the day - Muziek top 8- Inspiratie post
Of hebben jullie een ander idee dat ik wekelijks (of eens in de 2 weken) kan doen als post maar dan steeds met een ander thema? Laat het dan achter in een reactie of mail je idee naar:
pinkunicornpie@gmail.com

X Marije
Ik hou van jullie <3

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...