Pagina's

vrijdag 30 november 2012

Boyfriend look

Heee,

Ik weet het alweer een polyvore collage!
Maar ik vind 't gewoon super leuk om een polyvore collage te maken.
Ik dacht laat ik eens een 3 stappen plan maken van hoe ik een collage maak:

1. Ik zoek bij people en print een plaatje van een model op,
en zet 'm in mijn collage
2. Ik kijk goed naar de kleding die het model draagt
en/of die kleding mij inspireert; zo niet dan doe ik stap 1 opnieuw
3. Als ik een geschikt plaatje heb gevonden ga ik een hoofd kledingstuk uitkiezen.
Zie het maar als de eye candy van de hele collage
4. Daaromheen zet ik andere leuke kledingstukken
5. Daarna doe ik er nog een tekst bij en ben ik klaar :)

Bij het zien van dit plaatje van Doutzen Kroes kreeg ik een boyfriend look idee,
dit door het hoedje wat ze op heeft en het kinda boyfriend look colbert.
Zo kwam ik dus op het idee voor deze collage!

X Marije


Boyfriend look



J brand
my-wardrobe.com



BOY London black hat
$56 - xileclothing.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...