Pagina's

donderdag 22 november 2012

Opening Abercombie & Fitch in Amsterdam

Heeee,

JAAAAA je leest het goed er komt een Abercrombie & Fitch in Amsterdam!
Op 13 december en dat is op een donderdag. Ik ga heeel misschien met een vriendin van mij naar de opening aangezien ik die week pww heb en dus elke dag maar 2 uur les, maar dit betekent wel dat ik dus veel voor moet leren voor vrijdag (want op vrijdag heb ik ook 2 pw'en opstaan).
Deze post heb ik gemaakt om ehm tja, mensen kennis te laten maken met het merk Abercrombie & Fitch.
Dit is een Amerikaans kleding merk. Misschien kennen jullie Hollister wel? Dat merk is ook van de eigenaren van Abercrombie & Fitch. Hollister is vooral op surf kleding geinspireed en vrij basic, - dit laatste is Abercrombie en Fitch ook wel-. Maar Abercrombie & Fitch heeft veel preppy kleding!
Helaas is Abercrombie & Fitch ook meteen erg duur dus tja of ik -als ik naar de opening ga- echt wat ga kopen? Nee :(

Hier een paar dingetjes die je zoal bij Abercrombie & Fitch kunt kopen:

abercrombieblazer
Ik wil dit blazer zo graag maar ja overal zit een prijs kaartje aan en dus ook hier aan: 180 euro!

Photobucket

Ik geef toe er is niet veel bizonders aan, maar als ie niet zo duur was geweest had ik 'm wel leuk gevonden als strand tas ofzo. Maar een strand tas voor 54 euro? Nee bedankt

Als je meer kleding wil bekijken of geen zin hebt om helemaal naar Amsterdam te gaan om iets van Abercrombie & Fitch te kunnen kopen, kun je natuurlijk ook online bestellen :)

X Marije

1 opmerking:

  1. Ik hou niet zo van A&F, ik vind hun vesten met wol erin wel echt superfijn.
    Maar voor de rest vind ik het maar saai en niet echt heel speciaal.

    Liefs,
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...