Pagina's

donderdag 29 november 2012

Stress, Paniek #School #Update

Heee,

Als aller eerste sorry sorry sorry dat er niet meer dagelijks op pinkunicornpie gepost word.
Dit komt omdat ik er nu alleen voor sta (vanwege Ronja's computer crash) en door 1 heel simpel woordje: school. Ik moet nu een stuk of 10 posten in vandaag en morgen op gaan halen willen wij nog het post aantal van deze maand op het aantal dagen van de maand hebben. Dus er komen waarschijnlijk nog wat kleinere posten + polyvore posten en ik ga kijken of er morgen een gaast blogger voor een keertje wat posten kan maken. (dit moet ik nog even overleggen mer Ronja) Nouja het is even dat jullie het allemaal weten! Ik hoop dat ik het ga redden maar ik heb nog allemaal huiswerk enzo en over 2 weken heb ik een proefwerkweek :(

X Marije




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...