Pagina's

zondag 18 november 2012

Surprise cadeau ideetjes- Deel 1 Jongens/mannen

Heeee,

Jullie kennen het vast wel surprises maken voor sinterklaas. Over de surprise zelf ga ik maar niet beginnen want ik ben een ramp in knutselen (ik en plakband, lijm, schaar en al die dingen hebben een haat-liefde verhouding)  maar over het kleine cadeautje wat je in de surprise moet doen.
Ik zelf doe ook aan surprises, niet op school maar met mijn familie en de familie van mijn beste vriendin.
Mijn ouders vonden het wel leuk -bedankt pap en mam -___- - om er alleen je naam op te zetten en dus niet wat je wou. 'Ja want we kennen elkaar zo goed we weten toch wel wat we allemaal willen'. Oh no ik en cadeautjes uitzoeken is een ramp, zeker als je slechts een budget van 10 euro hebt. Maar het gaat me wel lukken!

Deze keer cadeau ideen voor mannen over 2 dagen voor vrouwen :)

JONGENS/ MANNEN ONDER DE 10 EURO


Mutsje 3 euro
 
Bretels 10 euro

Bretels + vlinderdas 10 euro



Vlinderdas 5 euro

   Gangnam Style
Gangnam style single 5,99

   Ja-maar... Omdenken

  Ja maar omdenken boek- 4,95

Van de muts t/m de vlinderdas: H&M. CD&Boek bol.com

X Marije

1 opmerking:

  1. Ach wat is cadeau's uitzoeken toch altijd een ramp! Vooral met een klein budget haha. Meestal wil ik toch altijd écht iets leuks kopen en dan ben je alsnog drie keer zo veel geld kwijt.. :p

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...