Pagina's

zaterdag 3 november 2012

Tumblr verslavingen

Heee,

Hebben jullie ook tumblr? Ik namelijk wel al ander half jaartje ongeveer.
Er was een tijd dat ik er elke dag achter zat en ook een tijd dat ik 2 maanden lang de aanmeld knop bij tumblr niet hebt aangeraakt. Nu ben ik zo een 3 maanden weer verslaafd haha. Vandaag heeft een hele lieve vriendin (Eva) van mij mijn tumblr een make-over gegeven met playlist en al + ik heb een nieuwe url naam. Ik zou het leuk vinden als jullie eens een kijkje op mijn tumblr zouden willen nemen en mijn tumblr misschien ook willen volgen! Ik volg terug (:

Mijn tumblr:
blossominglotu-s.tumblr.com
Volg ook de tumblr van Eva:
indestructib-le.tumblr.com

Het is uiteraard toegestaan om lekker je tumblr te spammen dus laat gerust in je reactie je tumblr achter!



X Marije

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...