Pagina's

zaterdag 22 december 2012

Pistol boots

Hee!


ik durf al een hele tijd niet meer naar ze te kijken.. de pistol boots! niet omdat ik ze lelijk vind, integendeel! ik vind ze prachtig! alleen het weerhoud me om ze te kopen, dat ik geen geld heb (niet genoeg) om ze te kopen! de originele pistol boots van acne zijn natuurlijk de zevende hemel, heel basic zonder poes pas eromheen.  maar die zijn heel duur, rond de 500 euro! ik heb vaker rond gekeken op webshops of ik misschien mooie zou vinden maar, een te lief hakje, stom kwastje aan de rits of een ander detail dat mij in de weg zat. tot ik zag dat ze bij de sacha de perfecte pistol boots hadden! ze lijken heel erg op de echte acne pistol boots! ze zijn gemaakt van leer, en hebben natuurlijk een zwarte kleur. ze kosten 99,95 maar tot en met 1 januari 2013 heb je 20% korting op je aankoop online! ik hoop dat als ik morgen in aachen ben, dat ik ze even kan passen. en ik hoop nog meer dat mijn ouders een beetje willen mee betalen.. kortom; de pistol boots zijn weer in mij opgeleefd toen ik dit zag!



wat vinden jullie van pistol boots? 

Liefs, Ronja

6 opmerkingen:

  1. Nu snap ik wat je bedoelde met pistol boots.
    Ik vind ze eerlijk gezegd ontzettend lelijk en ze lijken net van plastic.
    Absoluut niet mijn stijl!
    Leuk geschreven Ronja!

    X Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd doen ze me denken aan mijn paardrijlaarzen :$
    Maar volgens mij kunnen ze heel leuk zijn als je ze goed weet te combineren! Alleen dat geld zou ik er nooit voor over hebben, haha :$

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha kan ik mij voorstellen, maar in het echt zijn ze minder glimmend! meer mat. en ik zou ze nog leuker vinden als ze echt een blokhak zouden hebben dat ben je meteen het paardrij laars gedeelte kwijt, ze moeten ietwat lomper ofzo!

      Verwijderen
  3. Ronjaa. Ik ben in aachen geweest en daar zijn alle schoenen met superveel sale en ook nog eens het tweede paar voor de halve prijs dus haast je! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar heb ik ook heeeeel lang naar lopen staren, geweldige schoentjes! X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...