Pagina's

woensdag 26 december 2012

x-mas pictures I deel 1

Heeey,

Als aller eerste nog een vrolijk kerst feest (iknow, ik ben een beetje laat)
Sorry dat ik een lange tijd niks heb gepost maar ik heb vorige week zo veeel leuke dingen gedaan.
Ik heb een challange day gehouden met vriendinnen, kerst lunch gehad op school, geshopt met vriendinnen, ben bij een vriendin blijven slapen, mijn verjaardag gevierd met vriendinnen, naar aachen gegaan met mijn fam en de fam van mijn beste vriendin. En nouja maandag was kerst avond en zondag eerste kerst dag en nu zondag 2de kerst dag. Whaaat 3x zondag in 1 week? Jaah omdat het een feestdag is is het een zondag.

Ok nou back to the topic kerst foto's. Ik heb eindelijk weer eens mijn batterijen van mijn camera opgeladen en wat random foto's van mijn huis etc gemaakt. Deze foto's heb ik 1ste kerstdag gemaakt morgen post ik die van 2de kerstdag. Enjoy!

Mwa Marije















1 opmerking:

  1. The perks of being a wallflower heb ik echt veel over gehoord! Wat vind jij ervan? Een aanrader? :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...