Pagina's

zondag 8 juli 2012

Arrived fom ebay: look-a-like prada zonnebril

EIN-DE-LIJK is die binnen mijn look-a-like prada zonnebril.
Het leek wel een eeuwigheid te duren! gister lag hij op de deurmat, maar ik was een weekendje weggeweest dus misschien lag hij er al eerder. Wonderbaarlijk staat hij me best goed. Al zeg ik het zelf :')
Waarschijnlijk ben ik 'm volgende week al weer kwijt, haha. Maar het is leuk voor even!
Ik heb er 2,70 voor betaald en de verzend kosten waren gratis!




Op het eerste plaatje zie je die van prada. Deze bril werd gedragen in 2011 in de zomercollectie. ( als ik me niet vergis) deze collectie bezat veel gestreepte kleding en de wel bekende bananen jurk. Als ik rijk ben is de bananen jurk een van de eerste dingen die ik koop! Deze bril komt dus ook uit die collectie, en de replica is perfect nagemaakt! Op het materiaal na, de replica is van dun plastic en de echte is van wel wat *ahum* betere kwaliteit!

De zonnebril is hier te koop!

X Marije

2 opmerkingen:

  1. super leuk! hoe vind jij al die goedkope dingen op ebay mij lukt dat nooit :(
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha. Mijn tip: koop bij mensen die gratis verzendkosten hebben. Meestal zijn dat allemaal dingen uit hongkong en die kosten geen drol! haha.

      x

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...