Pagina's

woensdag 8 augustus 2012

Catch of the day: Collar tip dress

Hee,
Vandaag even iets heel anders dan normaal een catch of the day, hierin laat ik een leuk kleding item zien van een (redelijk) betaalbare prijs die je gewoon moet hebben! Verder geef ik er ook nog styling tips bij!
Dit artikel zal 1 keer in de week komen!

Hearts & Bows Chiffon Collar Tip Dress

Image 1 of Hearts & Bows Chiffon Collar Tip Dress

Image 3 of Hearts & Bows Chiffon Collar Tip Dress

Image 2 of Hearts & Bows Chiffon Collar Tip Dress

Vandaag is mijn oog gevallen op deze jurk van Hearts & Bows, deze is te koop op asos.com
De jurk kost 37,31 hier zouden ook nog verzend kosten bijkomen van zo'n 7 รก 8 euro maar nog geen geld!
Ik hou vooral van de gouden collar tips! Zelf wil ik nog eens collar tips kopen maar aangezien de prijzige prijs en het feit dat ik bang ben dat ze dan van een kraagje afvallen koop ik ze waarschijnlijk niet.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat de collar tips van dit jurkje zouden afvallen! Dit model draagt een strapless beha onder het jurkje maar als je daar niet zo fan van bent kan je natuurlijk altijd nog in bandeau top over je beha dragen.

Styling tips:

♥ Draag er een grote gouden armband bij. -oh please geen zilver kijk nar de gouden collar tips!-
♥ Een panty met print kan omdat het jurkje erg neutraal is maar hoe het wel een beetje simpel geen neon  roze panty met bloemen print erbij please!
♥ Geen gympen bij deze jurk! Ga voor creepers, kisten of een paar (slee)hakken!
♥ Een ketting is overbodig laat het kraagje als 'ketting' dienen
♥ Een lange oorbel met bijv. een kruis en een knopje zal hierbij erg leuk staan (uiteraard goud of zwart geen zilver!) of een earcuff!

X Marije

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...