Pagina's

dinsdag 7 augustus 2012

DIY schriften 'pimpen' met postpapierenzo.nl

Hee!

vandaag laat ik even zien hoe ik mijn schriften heb versierd, want ja. helaas er is een einde aan de zomervakantie. ik ben niet heel gemotiveerd, en heb gewoon wat dingen gekocht als schoolspullen haha.
ik kocht bij de hema dus bijvoorbeeld (oh, i love hema al mijn hele leven haha!) wat bruinige, papier schriften . deze veranderde ik in enveloppen! want o ja, die vind ik leuk! dit is wat ik gebruikte:



Schrift: hema 2,75 per vier
stempels: postpapierenzo helaas hebben ze set c niet meer maar de andere sets zijn even leuk vind ik! 9.99
washi tape: postpapierenzo 2,75
postzegels: postpapierenzo 2,45 per 18
pen: hema 2,95

dit is het eindresultaat:



versieren jullie je school spullen? voor mij is het echt een jaarlijkse routine!

X Ronja

10 opmerkingen:

  1. Ik heb m'n schoolspullen nog nooit versierd, maar dit is echt heel mooi gedaan! leuk idee ook met de enveloppen (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel! is echt heel leuk joh! gewoon simpele schoolspullen kopen en versieren!

      Verwijderen
  2. Leuk idee zeg! :D
    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Je mag de mijne ook wel komen doen. Ik ben te lui. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :o super vet ! alleen uhm, ik koop van die elastische hoezen bij de hema ! lekker makkelijk :D ik heb hier hgeen geduld voor !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, ik ben echt het ongeduldigste mens oooit! ik doe alles heel snel haha

      Verwijderen
  5. Super leuk gedaan zeg! Ik heb vandaag ook wat besteld op Postpapierenzo en kan niet wachten om het binnen te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel! het zal wel snel binnen zijn denk ik ^^ veel plezier ermee!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...