Pagina's

zondag 9 september 2012

Dutch youtube gathering 7

Hee!

ik was gisteren naar de dutch youtube gathering geweest! het was echt heel, heel leuk! hieronder wat foto's van de dag, want ik had paperazzi mee die foto's voor me maakte hahaha :') sorry LeeAnn dat ik zo vaak op de foto wou.





























 



soms sta ik een beetje suf of stom op de foto, maar ik denk dan weer terug en dan word ik weer blij <3 het was echt heel leuk! naderhand ben ik nog een beetje blijven hangen daar maar we moesten eruit van club lux dus gingen we met vera camilla, sanne, jeffrey, maaike en arantxa wat gaan eten bij carre. daarna zijn we gezellig nog op het station bij de starbucks gaan zitten en kwamen linda en saskia nog. om kwart voor tien pakte ik weer de trein terug naar huis, samen met saskia en linda! het was heel leuk om gewoon met iedereen te praten enzo!



stickers en een bladzijde uit alwin's (your smokin'dog) zijn notitieboekje!



ik wou zo'n leuk mini starbucks bekertje en dus ging jeffrey er een voor me vragen hehe :)
en nee, ze hebben mijn naam niet ontiegelijk fout geschreven, vera camilla bestelde voor mij dus zo zit dat. haha







voor de mensen die me kennen, en weten dat ik altijd mijn agenda tot de nok versier ook nog deze foto's. ik liet mensen handtekeningen erin zetten en alwin heeft nog wat getekend!

het was top met iedereen, en ik wil gewoon weer haha!

X Ronja





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...