Pagina's

donderdag 6 september 2012

This or That?

Heee,

vandaag weer eens iets anders dan normaal; namelijk een this or that.
Hierbij maak ik een collage met daarin twee kleding stukken met de vraag this or that?
Het pijltje onder this wijst naar de 'this' het pijltje onder/- of boven hangt er vanaf waar ik 'm plaats- wijst naar 'that'. Dan moet (edit: mag) je een een reactie achter laten welke je het leukste vind door middel van this or that te zeggen. Ik maak dan om de 2 รก 3 weken de uitslag bekend en dan komt er weer een nieuwe this or that. Deze keer ben ik voor 2 paar door mij erg geliefde Lita's gegaan. Zelf kan ik zo niet zeggen welk paar ik leuker vind, maar jullie misschien wel! Ik zet deze post ook op lifelaughandhappinesss.blogspot.com en ik post dit plaatje ook op twitter en facebook zodat er zoveel mogelijk stemmen komen (:

- klik op het plaatje om hem te vergroten (: -















X Marije

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...